Wielkie kłopoty polskiej sieci handlowej. Właściciel 140 sklepów zadłużony na prawie 80 mln zł

Rafał Badowski

24 lutego 2024, 10:11 · 1 minuta czytania
Polska spółka jest właścicielem ponad 140 sklepów z ubraniami znanych marek w galeriach handlowych. Jej zadłużenie sięgnęło 78 milionów złotych. Firma już wcześniej podejmowała działania, chcąc się ratować. Chodzi o postępowanie restrukturyzacyjne wprowadzone w styczniu 2024 roku.


Wielkie kłopoty polskiej sieci handlowej. Właściciel 140 sklepów zadłużony na prawie 80 mln zł

Rafał Badowski
24 lutego 2024, 10:11 • 1 minuta czytania
Polska spółka jest właścicielem ponad 140 sklepów z ubraniami znanych marek w galeriach handlowych. Jej zadłużenie sięgnęło 78 milionów złotych. Firma już wcześniej podejmowała działania, chcąc się ratować. Chodzi o postępowanie restrukturyzacyjne wprowadzone w styczniu 2024 roku.
Sklep sieci Kaes. Fot. materialy prasowe
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Spółka Mkri z Malborka działa na polskim rynku od 15 lat. Jest właścicielem sieci sklepów Kaes, które sprzedają odzież i akcesoria wielu znanych marek.


Sklepy Kaes działają w ponad 140 lokalizacjach w małych i średnich miastach w całej Polsce. Salony można znaleźć w centrach handlowych. Mkri jest także właścicielem sklepu internetowego kaes.pl.

To sklepy, w których znajdziemy ubrania wielu znanych marek. Chodzi o takie brandy jak Adidas, Puma, 4F, Gap, New Balance, Prosto. Tom Tailor, Reebok, Nike, Outhorn, Skechers, Vans, Under Armour i Cross Jeans. W ofercie znajduje się odzież i obuwie dla kobiet, mężczyzn i chłopców. Kaes mają też w ofercie produkty marki własnej. W ostatnich latach firma przeżywała kłopoty finansowe. Wzrost zobowiązań finansowych wzrósł do 78,8 mln zł i zmusił spółkę do otwarcia w styczniu 2024 roku postępowania restrukturyzacyjnego.

Informowaliśmy też ostatnio w Top Newsach o wielkiej wyprzedaży w sieci Netto, która ma potrwać do końca marca 2024 roku lub do wyczerpania zapasów.

Wyprzedaż w dyskontach Netto będzie trwać w 660 sklepach sieci w Polsce. Firma ma zaoferować klientom nawet 60 proc. swoich produktów w atrakcyjnych cenach.

"Trwająca wyprzedaż to dobry moment – dla klientów - na zakup produktów, które przydadzą się w każdym domu. Obniżki sięgają nawet 40 proc. i obejmują wybrane artykuły spożywcze oraz te z kategorii chemia, na przykład kosmetyki czy chemię domową" – informuje sieć swoich klientów. Największa promocja w Netto jest na artykuły przemysłowe, ze względu na poziom obniżek, który sięga do 60 proc. Chodzi o ciekawe artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt sportowy, tekstylia, akcesoria dla zwierząt i dekoracje.

Jak podaje Netto, asortyment w promocyjnych cenach może się różnić w zależności od sklepu. Firma zachęca więc do odwiedzenia nie jednego, ale nawet kilka sklepów, by sprawdzić pełną ofertę sprzedażową. Znajduje się w specjalnie wyznaczonym miejscu w każdym sklepie.

Czytaj także: https://topnewsy.pl/2579,ile-chca-zarabiac-w-pracy-najmlodsi-z-pokolenia-z-maja-wysokie-oczekiwania