Biedronka dołożyła klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów – tym razem w wersji online. Na razie takie zakupy są dostępne w jednym tylko mieście – podał serwis INNPoland.
Tym razem klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji. Uprzedzamy: usługa ma działać na razie tylko w Warszawie.
Chodzi o około 300 produktów nabiałowych, 150 mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 mrożonek, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 rodzajów owoców. To także 160 dań gotowych, również ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski.
Warto zaznaczyć, że w ofercie Biedronki nie będzie alkoholu, papierosów ani energetyków. Internetowy sklep Biedronki został uruchomiony razem z platformą Glovo. "Teraz jednak klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji" – podała Biedronka w komunikacie.
– Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie – wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy – przekazał Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.