Co na to Lidl? Biedronka wprowadza rewolucyjną zmianę w zakupach, minimalna kwota: 249 zł
redakcja Topnewsy
15 lutego 2024, 16:07·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 15 lutego 2024, 16:07
Biedronka wprowadza rewolucyjną zmianę. Od tej pory ponad 4 tysiące produktów znajdujących się w ofercie Biedronki można zamówić z dostawą do domu. Chodzi o wybór nawet do 4 dni od daty złożenia zamówienia. Ale uwaga: żeby je złożyć, musi ono opiewać na minimum 249 zł. Gdy dostawę chcemy dostać za darmo, musimy przygotować się na wydatek ponad 500 zł.
Reklama.
Reklama.
Biedronka dołożyła klientom kolejną możliwość dokonywania zakupów – tym razem w wersji online. Na razie takie zakupy są dostępne w jednym tylko mieście – podał serwis INNPoland.
Tym razem klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji. Uprzedzamy: usługa ma działać na razie tylko w Warszawie.
Jakie zakupy zrobimy w e-sklepie Biedronki?
Chodzi o około 300 produktów nabiałowych, 150 mięsnych, 190 rodzajów napojów, prawie 140 mrożonek, ponad 70 rodzajów pieczywa, ponad 70 rodzajów warzyw i prawie 40 rodzajów owoców. To także 160 dań gotowych, również ponad 1100 artykułów z kategorii: produkty sypkie, konserwy, przetwory, herbaty, kawy, słodycze i przekąski.
Warto zaznaczyć, że w ofercie Biedronki nie będzie alkoholu, papierosów ani energetyków.
Internetowy sklep Biedronki został uruchomiony razem z platformą Glovo. "Teraz jednak klienci sklepu zakupy.biedronka.pl będą mogli na co dzień korzystać z wielu promocji niedostępnych wcześniej online. To duża zmiana w zakresie oferowania online szerokiej liczby produktów w ramach wyjątkowych okazji" – podała Biedronka w komunikacie.
– Zakupów można dokonywać bez logowania jako gość sklepu, ale zdecydowanie korzystniej zalogować się własną kartą Moja Biedronka, dzięki czemu skorzystamy z wyjątkowo niskich cen oraz wielu promocyjnych okazji zakupowych znanych ze sklepów stacjonarnych i dostępnych tylko dla użytkowników kart Moja Biedronka. Pozwoli nam na to dość unikalne rozwiązanie – wydajny silnik promocyjny, z którym został zintegrowany sklep internetowy – przekazał Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.