Jak już informowaliśmy w Top Newsach, do Polski wkracza światowy gigant handlowy z Malezji. Chodzi o sieć MR. DIY, która w Azji ma swoją ugruntowaną pozycję, a teraz planuje podbój Europy. Już w tym tygodniu otworzy swój pierwszy sklep z narzędziami i innymi akcesoriami domowymi. Wiadomo, gdzie w pierwszej fazie powstaną sklepy tej marki.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Pierwsze sklepy MR.DIY otworzy w galeriach handlowych. Wiadomo, że sieć z Malezji będzie konkurować z Pepco i Action, czyli sieci, które zyskały popularność w Polsce.
Teraz ma im przybyć nowy konkurent. Pierwszy sklep MR. DIY zadebiutuje 23 listopada w Centrum Handlowym Platan w Zabrzu.
Po sklepie w Zabrzu wiadomo też, gdzie sieć planuje kolejne otwarcia. Będą to między innymi:
Galerii Bronowice w Krakowie,
Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim,
w Bielsku-Białej.
Warto dodać, że Polska będzie jednym z pierwszych rynków, na którym pojawią się sklepy malezyjskiej sieci dyskontów. Sklepy marki MR. DIY już działają w Hiszpanii (24 lokalizacje) i w Turcji (113 placówek).
Łącznie sieć ma sklepy w 12 państwach, głównie w państwach Azji. Najwięcej placówek posiada we własnej ojczyźnie, Malezji, bo 1,2 tysiąca.
Dlaczego MR. DIY wchodzi do Polski?
Portal Spożywczy cytuje Leo Gana, odpowiedzialnego za rozwój MR. DIY. Uważa on Polskę za atrakcyjny rynek o stabilnych warunkach rozwoju.
– Rynek polski charakteryzuje się wzrostem obrotów najemców i rosnącą odpowiedzialnością obiektów handlowych. Jesteśmy zadowoleni z potencjału w segmencie "dom i ogród", co daje nam solidne podstawy do zrównoważonego rozwoju – powiedział przedstawiciel malezyjskiej sieci.
Czytaj także:
Co oferuje MR. DIY?
Pisaliśmy o tym również w Top Newsach. MR. DIY oferuje około 20 tysięcy produktów w 10 kategoriach: sprzęt, artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne oraz biżuteria i kosmetyki.
Hasło sieci MR. DIY to "Always low prices", co po angielsku oznacza "zawsze niskie ceny". I także w ten sposób marka będzie chciała pozyskać klientów w Polsce.