To już w czwartek. Gigant otwiera pierwszy sklep w Polsce, nazywają go japońską Zarą
redakcja Topnewsy
25 września 2024, 16:50·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 25 września 2024, 16:50
Uniqlo, nazywany też japońską Zarą, otwiera pierwszy stały sklep w Polsce w czołowej galerii handlowej Warszawy, Westfield Arkadia. Otwarcie zaplanowano już na jutro, w czwartek 26 września. Jak dotąd sklep działał, z pozytywnym efektem, w formacje pop-up store w stołecznym Wars Sawa Junior.
Reklama.
Reklama.
O tych planach informowaliśmy już w maju w Top Newsach. Marka Uniqlo jest obecna na naszym rynku od 2 lat. Jednak do tej pory działała w Polsce w formacje pop-up w Wars Sawa Junior, w centrum stolicy.
Uniqlo z pierwszym stałym sklepeo w Polsce w Westfield Arkadia
Format ten, zwany też pop-shop lub pop-retail, to sklep, który można nazwać sklepem tymczasowym.
Nowy sklep Uniqlo ma oferować linię odzieży LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt. Sklep będzie miał powierzchnię 1300 metrów kwadratowych.
CEO Uniqlo w Europie tłumaczy otwarcie stałego punktu sukcesem pop-upu w domach towarowych w centrum Warszawy.
– Sukces sklepu pop-up Uniqlo Wars Sawa Junior pokazał jak świetnie Polacy przyjęli filozofię LifeWear marki – inspirowaną japońskimi wartościami jakości, trwałości oraz minimalizmu. Ogromnym zaszczytem jest dla mnie otwarcie pierwszego stałego sklepu w mieście z tak bogatą historią oraz kulturą – powiedział Taku Morikawa, CEO Uniqlo Europe.
Czytaj także:
Uniqlo, czyli japońska Zara. Skąd jej globalny sukces?
Uniqlo to japońska marka odzieżowa, która zdobyła ogromną popularność na całym świecie. Obecnie ma łącznie ponad 2400 sklepów stacjonarnych w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej.
W Polsce stała się powszechna ze względu na minimalistyczny styl, ale również przystępne ceny. Firma założona została w 1984 roku przez Tadashiego Yanai'a w Japonii, a od tego czasu rozwinęła się w globalną sieć sklepów.
Markę cechuje japońskie rozumienie prostoty i długowieczności. Dlatego kolekcje ubrań w założeniu są ponadczasowe, w przystępnych cenach i dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku czy sylwetki.
Sklep w Arkadii ma oferować odzież zarówno z takich włókien jak kaszmir czy wełna merino, jak i syntetycznych (souffle yarn). W punkcie kupimy też produkty lokalnych partnerów sieci, odzież, z której dochód będzie przeznaczony na cele charytatywne, a nawet zaprojektujemy własny T-shirt.