W Dealz już się zaczęło. Te promocje na markowe produkty wprawią w osłupienie klientów

Bartosz Godziński
15 kwietnia 2024, 10:33 • 1 minuta czytania
Dealz to należąca do Pepco Group irlandzka sieć supermarketów, która zdobywa coraz większą popularność w Polsce. Pierwszy sklep otworzył się u nas w 2018 roku, a obecnie jest ich już 300. Z początkiem tego tygodnia ruszyła tam nową ofertą promocyjną. Co można kupić o wiele taniej?
Dealz z początkiem tygodnia wprowadziło nowe promocje. Co kupimy taniej? Fot. Dealz / mat. pras.
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

W Dealz znajdziemy pełen asortyment produktów znanych marek - od artykułów spożywczych, przez elektronikę i zabawki, po kosmetyki i rzeczy do domu. W poniedziałek 15 kwietnia sklep wprowadził trzydniową promocję pod hasłem "Superceny na deal dooobry!". Niektóre towary kupimy taniej, ale jest haczyk: trzeba wziąć dwie sztuki.


Dealz ruszyło z nowymi promocjami m.in. na kawę Jacobs i Domestosa

Przejrzałem gazetkę i od razu rzuca się w oczy promka na kawę Jacobs 250 g. Przy zakupie dwóch, każda będzie kosztować 10 zł (czyli drugi produkt 57 proc. taniej). Żel do prania Purox 4,3 l będzie kosztować 20 zł, jeśli kupimy dwa opakowania (obniżka drugiego o 40 proc.), ciasto Balconi Swiss Roll analogicznie będzie po 6 zł (również drugie będzie o 40 proc. taniej), a płyn Domestos wyjdzie nas 6 zł (drugi produkt o aż o połowę taniej).

Do 17 kwietnia (środa) obowiązuje też poprzednia gazetka, a w niej m.in. promka na energetyki Monster (2+1 gratis, czyli wychodzi 4 zł/szt.), żelazko w sprayu Lenor przy zakupie dwóch będzie kosztować 15 zł (drugie 50 proc. taniej), kawa mielona Costa 200 g za 15 zł (druga 33 proc. taniej) i płyn do mycia naczyń Fairy 900 ml - komplet dwóch sztuk za 18 zł. Ponadto w Dealz obniżono też ceny m.in. artykułów ogrodniczych.

W zeszłym tygodniu popularne sieci wprowadziły promocje dla różnych grup odbiorców. W Lidlu jest coś dla majsterkowiczów - taniej mogą kupić akumulatory i narzędzia Parkside. W Aldim obniżono ceny m.in. odzieży i gadżetów sportowych. Action z kolei obniżyło o 84 proc. cenę markowych perfum od znanej influencerki, a Carrefour i Auchan ruszyło z akcją sprzedawania koszyków z niespodziankami.