Incydent w Biedronce. Zobaczyła stoisko i się zagotowała. Aż zrobiła zdjęcia
redakcja Topnewsy
16 października 2024, 16:47·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 16 października 2024, 16:47
Internautka wybrała się do jednego ze sklepów Biedronki na Śląsku. Poszła na dział owoców i warzyw. To, co zobaczyła, sprawiło, że zrobiła zdjęcia i wrzuciła je do internetu. Prawie wszystkie brzoskwinie były pokryte pleśnią. W sklepie na półkach leżały całe kartony takich owoców.
Reklama.
Reklama.
Pani Anna po zrobieniu zakupów w Biedronce zrobiła zdjęcia i wysłała je do redakcji portalu o2.pl. Przekazała informację o tym, że całe kartony brzoskwiń były spleśniałe.
"Proszę zobaczyć, co Biedronka sprzedaje klientom – brzoskwinie w kożuszkach. To nie był pojedynczy przypadek, niemal wszystkie owoce były nadgryzione pleśnią. To było kilka kartonów! Byłam w szoku, że coś takiego mogło trafić do sprzedaży. To sklepy wciskają ludziom" – napisała w wiadomości do serwisu.
Spleśniałe brzoskwinie w Biedronce
Na zdjęciach widać, że pleśń pokrywa wiele owoców z Biedronki. Serwis o2 zwrócił się do Biedronki z prośbą o wyjaśnienie tej przykrej sytuacji.
Odpowiedziała w imieniu portugalskiej sieci Monika Rychel, starszy menedżer sprzedaży w Biedronce. Zapewniła, że podobne sytuacje nie są zgodne ze standardami dyskontów. Jak się wyraziła, cały incydent należy traktować w kategoriach błędu ludzkiego.
"Pragnę zapewnić, że sieć Biedronka ma cały szereg wewnętrznych procedur i zasad dotyczących bezpieczeństwa i jakości żywności. Stoisko z owocami podlega codziennej kontroli przez wyznaczone osoby oraz procedurze likwidacji niespełniających norm produktów. Po wpłynięciu zgłoszenia niezwłocznie przeprowadziliśmy kontrolę w sklepie – całość dostępnego zapasu brzoskwiń została zweryfikowana, a niespełniająca norm jakościowych partia w całości zlikwidowana" – przytacza odpowiedź Biedronki portal o2.
Menedżerka Biedronki zaznaczyła, że kierownik sklepu oraz personel odpowiedzialny za jakość na stoisku zostali pouczeni. Dodała, że podczas każdej odprawy pracowniom będą szczegółowo przypominane procedury kontroli produktów świeżych, jakie obowiązują w Biedronce.
Poza tym portugalska sieć zwróciła się z prośbą do klientów, by w razie podobnych sytuacji pilnie informowali obsługę sklepu. Pozwoli to na szybkie wycofanie nieświeżych produktów z półek.