McDonald's z okazji 50. urodzin "McDonald's UK and Ireland" wprowadza zmiany w burgerach. Chodzi o zmiany w technologii produkcji najpopularniejszych kanapek światowej sieci fast food. Burgery wołowe mają być odtąd lepiej wysmażone. Wszystko po to, by serwowane kanapki były jeszcze cieplejsze. Na wierzchu grillowanego kotleta ma być cebula, żeby podkręcić smak i kolor. Sałata ma być serwowana prostu z lodówki, by była bardziej chrupka. W menu pojawią się też nowe bułki typu "brioche".
Oto burgery w McDonald's, które ulegną zmianom:
Zmiany zostaną wprowadzone w marcu na rynku brytyjskim. Klienci w Stanach Zjednoczonych i Australii przyjęli te modyfikacje z aprobatą.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia naszych ulepszonych klasycznych burgerów wołowych. Stale wprowadzamy innowacje i udoskonalamy menu i odkryliśmy, że kilka drobnych modyfikacji wpływa na znaczącą różnicę w smaku – przekazał Gareth Pearson, Chief Restaurant Officer w McDonald's w Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, cytowany przez "The Mirror".
Czytaj także: https://topnewsy.pl/3095,mcdonald-s-ma-nowe-kupony-szok-ile-mozna-teraz-zaoszczedzicJak informowaliśmy ostatnio w Top Newsach, do McDonald' powróciły też papierowe kupony. W środę 6 marca pojawiła się nowa pula papierowych zniżek. Będzie dostępna przez miesiąc. Do wyboru mamy jednak mniej produktów niż przy ostatniej promocji, bo całe 6. Nie oznacza to, że nie można już używać promocji z aplikacji, ale niektóre produkty na apce można zamówić tylko raz (na jednym koncie), a papierowe kupony są wielorazowego użytku.
Co znajdziemy w tej zniżkowej ofercie McDonald's?
By użyć oferty promocyjnej, zawartej w książeczce rabatowej, wystarczy zeskanować kod kreskowy, zawarty na wybranym kuponie, podczas zamówienia przy kasie w restauracji, w kiosku lub na linii McDrive. Goście McDonald’s mogą korzystać zarówno z drukowanej książeczki rabatowej, jak i nadal z oferty dostępnej w aplikacji mobilnej marki. Papierowe kupony możemy dostać do zamówienia w restauracji.