Klient sam zważył produkty w markecie i się zaczęło. Niemiecka sieć odpowiada na zarzuty

Agnieszka Miastowska
24 lipca 2024, 16:58 • 1 minuta czytania
Pewien klient nieufnie podszedł do działu owoce i warzywa. Znalazł tam pudełko borówek, którego etykieta informowała, że w środku znajduje się 500 gram tych jagód. Nie uwierzył na słowo i zważył kilka pudełek borówek. Nie dość, że w każdym znajdowała się inna ilość owoców, to za każdym razem ich brakowało. Niemiecka sieć odpowiedziała nam na ten zarzut.
Klient Kauflandu sam zważył borówki. Afera w sieci – oświadczenie Kauflandu Fot. Bartlomiej Magierowski/East News/TikTok @dariuszkryla
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

Klient sam zważył produkty w Kauflandzie – afera

Borówki, które chciał zakupić mężczyzna, były już zważone. Mimo tego postanowił je zważyć, bo wydawało mu się, że w poszczególnych pudełkach gramatura jest inna i miał rację. Pan Dariusz zważył trzy opakowania borówek. Waga tymczasem pokazała wartości:


Do filmiku załączył opis: "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?". "Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej?" – kontynuował tiktoker.

Zwrócił się do swoich followersów mówiąc, że: "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". Postanowiliśmy poprosić niemiecką sieć o komentarz w tej sprawie. Oto czego się dowiedzieliśmy:

Wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym, dzięki czemu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru – w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html.Kauflandstanowisko ws. artykułu „Niemiecki market w Polsce zalała fala krytyki po tym triku. Klient postanowił zważyć zakupy”

"Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy!" – podsumował tiktoker.

Podobnie jak on, zachęcamy do dokładnego przyglądania się wybranym przez nas produktom przed ich kupnem oraz sprawdzania rachunku tuż po zakupach.