Chiński gigant modowy otwiera pierwszy sklep w Warszawie. W te dni zobaczymy jego ofertę
Chiński Shein otwiera tymczasowy sklep w Galerii Młociny. Klienci będą mieli okazję kupić zarówno ubrania, jak i akcesoria modowe oraz produkty do makijażu. Atrakcją ma być sam design tymczasowej lokalizacji, którego motywem przewodnim mają być hasztagi #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams.
Ideę sklepu w Galerii Młociny wyjaśnił Marion Bouchut, dyrektor komunikacji na rynek europejski w Shein. – Od początku istnienia Shein, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – przekazał przedstawiciel Shein. Pop-up store Shein będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze Galerii Młociny w dniach od 17 do 22 maja w godzinach 10-21. Wybrane produkty Shein mają być dostępne w tymczasowym sklepie stacjonarnym do kupienia także online w tzw. opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do kupującego w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Shein to chiński sklep internetowy z odzieżą. Założył go w 2008 roku Chris Xu w Nankinie w Chinach. W początkowym etapie rozwoju był bardziej firmą kurierską niż sprzedawcą detalicznym.
Początkowo Shein nie zajmował się projektowaniem i produkcją odzieży. Pozyskiwał swoje produkty z hurtowego rynku odzieży w Kantonie.
Zyskał sobie jednak potężną pozycję. Dlaczego? Wystarczy wspomnieć zestawienie Bloomberga z 2021 roku, w którym aplikacja Shein była najczęściej pobieraną aplikacją mobilną do e-zakupów. Shein sprzedaje głównie odzież damską, ma jednak w ofercie także ubrania dla mężczyzn.