Sklep tej kultowej marki po raz pierwszy otworzy się w Polsce. Nazywana jest "japońską Zarą"

Agnieszka Miastowska
08 maja 2024, 17:08 • 1 minuta czytania
Polacy znają już ubrania japońskiej marki Uniqlo, bo na naszym rynku dostępna jest od 2 lat. Do tej pory nie miała jednak stałego sklepu w naszym kraju. Wiemy, gdzie stanie pierwszy sklep Uniqlo – marki nazywanej "japońską Zarą". Będzie to w Warszawie w galerii Westfield Arkadia. Jakie ubrania i w jakich cenach tam znajdziemy?
Uniqlo otwiera pierwszy sklep w Polsce. Nazywany "japońską Zarą" Fot. LUCYNA NENOW / POLSKA PRESS/Polska Press/East News
Więcej ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej

"Japońska Zara" otworzy się w Polsce – sklep Uniqlo

Uniqlo to japońska marka odzieżowa, która zdobyła ogromną popularność na całym świecie. W Polsce stała się powszechna ze względu na minimalistyczny styl, ale również przystępne ceny. Co ciekawe firma założona została w 1984 roku przez Tadashiego Yanai'a w Japonii, a od tego czasu rozwinęła się w globalną sieć sklepów. Skąd wiadomo, że polskim konsumentom przypadła do gustu japońska marka? We wrześniu 2022 r. w Warszawie otwarty został punkt pop-up na ulicy Towarowej 28 w przestrzeni Domów Towarowych Wars Sawa Junior


W jego ofercie znaleźć mogliśmy kolekcje: kobiecą, męską i dziecięcą. Kultowe, lekkie puchówki, miłe swetry, skarpetki w kolorze, o którym tylko zamarzymy, wygodne podkoszulki.

Otwarcie tego pop-up store było sposobem na zbadanie polskiego rynku, który firma uznała za bardzo dla niej ważny w tej części Europy. Liczyła, że będzie mogła rozwijać się w naszym kraju i odniosła sukces. Otwarcie stałego sklepu w Westfield Arkadia zaplanowane jest na jesień 2024 roku.

Kto może znaleźć tam ubrania dla siebie? Asortyment Uniqlo obejmuje ubrania dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także akcesoria i ubrania sportowe. Firma jest ekologiczna –aktywnie promuje zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczną poprzez różne inicjatywy, takie jak programy recyklingu ubrań i redukcji zużycia wody w produkcji.

Sklep będzie oferować pełną linię odzieży LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci oraz niemowląt na powierzchni sprzedażowej blisko 1300 mkw.