Pewien klient nieufnie podszedł do działu owoce i warzywa. Znalazł tam pudełko borówek, którego etykieta informowała, że w środku znajduje się 500 gram tych jagód. Nie uwierzył na słowo i zważył kilka pudełek borówek. Nie dość, że w każdym znajdowała się inna ilość owoców, to za każdym razem ich brakowało. Niemiecka sieć odpowiedziała nam na ten zarzut.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Borówki, które chciał zakupić mężczyzna, były już zważone. Mimo tego postanowił je zważyć, bo wydawało mu się, że w poszczególnych pudełkach gramatura jest inna i miał rację. Pan Dariusz zważył trzy opakowania borówek.Waga tymczasem pokazała wartości:
0,394 kg,
0,446 kg
0,458 kg.
Do filmiku załączył opis: "Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się kupić borówki i zauważyć, że opakowanie jest nieszczelne lub niedopakowane?". "Niestety, to nie jest przypadek! Trzy różne pudełka, które ostatnio wziąłem, wszystkie miały niedowagę. Czy to przypadkowy błąd, czy może coś więcej?" – kontynuował tiktoker.
Zwrócił się do swoich followersów mówiąc, że: "Kaufland powinien dbać o prawidłowość sprzedawanego towaru, ale wygląda na to, że trzeba być ostrożnym". Postanowiliśmy poprosić niemiecką sieć o komentarz w tej sprawie. Oto czego się dowiedzieliśmy:
"Zastanówcie się dwa razy, zanim wrzucicie borówki do koszyka! Następnym razem bądźcie czujni, sprawdzajcie wagę produktów i nie dajcie się oszukać! Może warto poszukać borówek w innym opakowaniu lub nawet w innym sklepie? Nie dajcie się naciągać! Sprawdzajcie dokładnie swoje zakupy!" – podsumował tiktoker.
Podobnie jak on, zachęcamy do dokładnego przyglądania się wybranym przez nas produktom przed ich kupnem oraz sprawdzania rachunku tuż po zakupach.
Wagę towaru weryfikujemy podczas jego przyjęcia w magazynie centralnym, dzięki czemu mamy pewność, że w opakowaniach znajduje się właściwa ilość towaru – w tym przypadku borówek. Może się jednak zdarzyć, że w trakcie transportu lub w sklepie opakowanie, które jest wrażliwe, otworzy się, co może spowodować ubytek towaru. W takich przypadkach klient może zareklamować produkt, zgłaszając się bezpośrednio do Punktu Informacji Klienta w sklepie lub do Centrum Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem telefonu 800 300 062 lub za pośrednictwem formularza kontaktowego: https://www.kaufland.pl/dla-klienta/kontakt.html.
Kaufland
stanowisko ws. artykułu „Niemiecki market w Polsce zalała fala krytyki po tym triku. Klient postanowił zważyć zakupy”