Co się stało z Pornhubem? Widzowie zaskoczeni nagłą zmianą na stronie
redakcja Topnewsy
08 grudnia 2023, 12:05·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 08 grudnia 2023, 12:05
Jedna z ulubionych stron milionów Polaków zmieniła swoje logo. Charakterystyczny czarno-pomarańczowy napis Pornhuba wygląda teraz inaczej. O co chodzi? Wzorem Google serwis dał inną grafikę, by uhonorować znanego artystę i... sprzedawać ciuchy.
Reklama.
Reklama.
To, że Pornhub, jest jedną z ulubionych stron, wcale nie jest przesadą - miesięcznie odwiedza ją ponad 5 milionów Polaków. Niektórzy znają ją jak własną kieszeń, więc od razu reagują na wszelkie zmiany. Tak jest i tym razem.
Na dobrą sprawę to nic nowego - Pornhub co jakiś czas zmienia swoje logo np. z okazji świąt. W tym wypadku chodzi jednak o coś innego. Grafika nawiązuje do hiperrealistycznego stylu 76-letniego japońskiego artysty - Hajimego Sorayamy.
Hajime Sorayama i Pornhub przybili pionę. Nowe logo reklamuje kolekcjonerskie ubrania
Japończyk do perfekcji opanował odwzorowanie refleksów świetlnych na metalicznych powierzchniach i... rysowanie seksownych robotów. Jego prace (można je podziwiać na jego stronie) mogą być znane nie tylko fanom cyberpunka, "Penthouse'a", gdzie były publikowane, ale i zabawek, bo projektował też robo-pieski AIBO.
Serwis z filmami dla dorosłych rozpoczął z nim współpracę, której efektem jest limitowana kolekcja ubrań. Ceny zwalają z nóg, bo za bluzę trzeba zapłacić 159... dolarów, czyli 638 złotych, a za breloczek do kluczy 298 dol. (prawie 1,2 tys. zł). Cóż, sztuka nigdy nie należała do tanich rzeczy.